"צריך לדבר עם הילדים על מה שקורה" \\ מיכל כהן חי

    חיה ספיר No Comments on "צריך לדבר עם הילדים על מה שקורה" \\ מיכל כהן חי

    רחל פסטג שוחחה עם היועצת הזוגית מיכל כהן חי, שהמשיכה בסדנת זוגיות שנייה ודיברה על הדרך כיצד מתמודדים עם הקושי של הילדים כאשר נכנס לעולמם הורה חדש וזר. ואיך יוכלו בני הזוג ליצב את הזוגיות שלהם לאורך התהליך המורכב?

    צילום: ללא קרדיט
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סדנת פרק ב': בתכנית "עניין משפחתי", שוחחה רחל פסטג עם היועצת הזוגית מיכל כהן חי, שהמשיכה בסדנת זוגיות שנייה ודיברה על הביטחון בקרב הילדים בתהליך הביטחון בתהליך הזוגיות השניה: "המבנה המוכר שלהם, גם זה החסר משתנה. פתאום נכנס איש אחר הביתה. ילדים גם להורים גרושים גם רוצים שהוריהם יחזרו – יש מניפולציות במודע ולא במודע, ויש קשר עם הצד השני, תחושת איבוד הורה שמושקע בזוגיות חדשה עם ילדים חדשים"

    היא הוסיפה: "גם בזוג עצמו, יש מתיחת גבולות וקושי שלנו גם מול היחס לילדים של בן הזוג החדש. לכן יש רגשות אשמה כהורים ויש בלאגן שעובר לידים כשאנחנו בחרדה ובחוסר ביטחון. אי אפשר לעבוד על הילדים, גם דברים שמטרידים אותנו הם קולטים מיד".

    מיכל כהן חי ממליצה: "יש כאן תהליך שאינו קצר, הוא מצריך סבלנות וחוסן אישי – לאפשר לנו עוגן בתוך הדבר הזה. אנחנו חייבים לעשות סדר, להילחם בספקות, צריכים לקחת אחריות על המערכת. צריך לזכור שאנחנו המבוגרים האחראים בסיפור, אנחנו זוג ביחד שנעשה הכל שיהיה טוב לילדים"

    האזינו לשיחה המלאה



    0 תגובות